V příspěvku INFO – UBYTOVÁNÍ jsem se zamýšlela nad nespokojeným provoláním Kateřiny. Dnešní článek se bude věnovat zákaznické zpětné vazbě, chcete-li spokojenosti zákazníka. K čemu je taková zpětná vazba dobrá, proč využít online dotazník.
Získávat zpětnou vazbu od zákazníků může být pro každou firmu, společnost nebo i jednotlivce důležitým zdrojem nápadů na inovace. Ať už se jedná o inovace v produktech, které vyrábíte nebo ve stylu komunikace, přenastavení služeb apod. Můžete například zjistit, že zákazníkům nejvíce vadí, že nemohou platit za Vaše služby kartou přímo v provozovně. Zákaznická zpětná vazba Vám pomůže neusnout na vavřínech. Proto bych ji doporučovala všem, kteří se právě pohybují v turistickém ruchu, kultuře a zvláště právě v ubytování a gastronomii.
Zákazníci často vidí drobnosti, kterých si nikdo z Vaší firmy nevšimne (interní slepota). Možná zaměstnáváte lidi, kteří nepůsobí při prezentaci Vaší firmy věrohodně. Nebo byste mohli vymyslet novou příchuť koláčků, které vyrábíte. Spoustu tipů k vylepšení, případně na odstranění zbytečných věcí Vám zákazníci v dotaznících rádi poskytnou.
A co, když zjistíte, že vše funguje jak má? Není dobré využít tyto pozitivní ohlasy a výsledky pro PR Vaší firmy? Všichni novináři a média obecně milují hezká čísla, grafy a moderní infografiky.
Hodnocení webových stránek – Kvalitní informace na stránkách nemusí být vždy zpracovány do návštěvníkem stravitelné podoby. Stejně tak orientace na stránkách nemusí být vždy intuitivní. Samotný vzhled stránek nemusí všem vyhovovat. Tento dotazník Vám pomůže získat podněty pro zkvalitnění Vašeho webu, eshopu, blogu.
Dotazníky spokojenosti a zpětné vazby. Hodnocení zákazníků. Spokojenost zaměstnanců. Dotazníky zdravotní péče. Průzkum trhu. Registrace na události. Dotazníky neziskových organizací. Dotazníky pro Facebook. Studentské dotazníky. Jen pro zábavu.
Čas – Od zaslání k vyplnění a vyhodnocení online dotazníku uběhne podstatně kratší doba oproti papírové podobě.
Dostupnost – Lidé nemusí až k Vám na pobočku, aby dotazník vyplnili.
Výsledky – Výsledky máte k dispozici prakticky okamžitě.
Množství – Online dotazník můžete rozeslat podstatně většímu množství respondentů, než kolik by jich ho vyplnilo na prodejně.
Úspory – Vytisknout několik tisíc papírových dotazníků (pokud jste větší firma) už není úplně levné.
Zákaznická zpětná vazba. Dotazníky, které najdete např. u firmy Survio, využijete v případě, že chcete znát názor lidí, kteří přijdou do styku jak s vašimi produkty, tak i zaměstnanci. Stačí vybrat správný dotazník.
Tento dotazník je pouze zkušební – nebudou z něj vyvozovány žádné závěry a slouží jako podnět redakční radě pro vylepšení poskytovaných služeb Slavonice.cz.
FEEDBACK DOTAZNÍK K WEBOVÉ PREZENTACI Slavonice.czSPOKOJENOST S UBYTOVÁNÍMHODNOCENÍ SPOKOJENOSTI V RESTAURACISPOKOJENOST ZÁKAZNÍKAHODNOCENÍ AKCE