INFO UBYTOVÁNÍ

INFO A STRÁNKY - KNIHA NÁVŠTĚV

Do debaty o strategii a komunitním plánování se zapojila Kateřina se svým pohledem na věc. Její názor, že zde rozjíždíme na blogu v uvozovkách války nesdílím, ale rozhodně ji chápu. I tak se může debata jevit. Proč ne! Někdo je v debatě razantnější, někoho nezajímá a jednoduše nadnese vlastní problém. A tak to má na blogu být. Takže z mé strany si Kateřiny vážím a doufám, že to nebyl její poslední příspěvek. Protože právě i emoční zvolání ostuda napovídá, že jí něco vadí nebo jí to něco není minimálně lhostejné.

Pokusila jsem se lehce dotknout tématu. Má Zdena pravdu nebo je tu přeci jen nějaké vylepšení pro zákazníka možné?

Po otevření stránek Slavonice.cz se na pravé straně objeví reklama Bejčkova mlýna, Maříže a hotelu U růže. Je pravda, že reklamy se střídají a poblikávají, což nemusí některému hostovi vyhovovat a netrpělivě hledá dál.

Na horní liště je opravdu šedou barvou mezi ÚVODEM, O NÁS, OBČANSKOU SPOLEČNOSTÍ, UDRŽITELNÝM ROZVOJEM také uvedeno UBYTOVÁNÍ. Musím přiznat, že jsem si schválně zahrála na hledajícího a nešla jsem rovnou na webovou adresu, kterou Zdena uvedla. Na první pohled není ubytování viditelné a věřím, že si ho nemusí zákazník všimnout. Já ho přehlédla. První čertovo kopýtko!

A naklikla jsem samozřejmě kolonku pro NÁVŠTĚVNÍKY, kde jsem se na rozcestníku dostala na ubytování a gastronomii. A hle! Zde je prázdno! Druhé čertovou kopýtko! Předpokládám, že logicky hledající turista projde MĚSTO, ZÁŽITKY, REGION a nakonec skončí nasupeně na BLOGU, kde ze sebe svoje lopocení setřese. Ano, jediné a všude se objevující na této cestě je opravdu vzorně propagované ubytování Bejčkův mlýn. Nešla náhodou Kateřina touto cestou? Tak jako to platí s Římem, zrovna tak to musí fungovat na webu – všechny cesty vedou k ubytování a dobrý manager ví, že se musí připravit i na ten nejprapodivnější myšlenkový postup únavou zemdlelého poutníka.

Řekněme, že všichni turisté nejsou jako já nebo třeba Kateřina a všimnou si v pravém rohu malého šedého nápisu. Najela jsem myší na nadpis a rovnou si vybrala hotely. Objevil se výčet nabídky, ale bohužel bez prolinku. Třetí čertovo kopýtko! Čtvrté čertovo kopýtko následovalo i při výběru penziony a ubytovny a páté při ubytování v okolí. Nejlépe z toho vyšly apartmány, kde vítězství slavilo ubytování Pod věží.

Nakonec jsem se rozhodla pro variantu nápis UBYTOVÁNÍ otevřít. To asi bude ta nabídka, o které se Zdena vyjádřila, že si snad každý vybere. Znovu si rozcestník bez prolinku vysloužil šesté čertovo kopýtko a můj pohled znaveně spočinul na dlouhém výčtu veškerého ubytování. Jistě musím ocenit snahu o pravděpodobně ucelený výpis. Na druhé straně to určitě není právě ta nejlákavější představa hledání noclehu. Napadá mě, proč není tento sloupec rozdělen právě do rozcestníku, který zeje na otevřené stránce nic neděláním a tak dávám sedmé čertovo kopýtko. Je pravda, že některá ubytování nejsou s webem propojena prolinkem, ale tento nedostatek přikládám na bedra zmíněným podnikatelům, kteří si tímto od zemdlelého turisty zasluhují osmé čertovo kopýtko!

Pokud jde o mě, která už má něco nacestováno a odubytováno, musím skutečně podnikatele pochválit. Myslím, že slavoničtí hoteliéři a domácí bytní nabízejí velmi široký výběr a to jak se říká - pro každou kapsu. Dokonce se objevuje už i on-line platba. Je otázkou do jaké míry nabídka odpovídá skutečnosti a zde bych přispěla v zítřejším příspěvku s troškou do mlýna.

 

Takže ti milá Kateřino děkuji za kritický pohled a věřím, že Slavonice.cz ty ďáblíky z webu rychle odstraní, jelikož spokojený zákazník a návštěvník města Slavonice je vysněným emblémem města a cesta k němu nikdy nekončí...

Lenka Lyalikoff

 

 

 

arrow_back arrow_upwards

Reklama

reklama - Apartmány pod věží - stylové a luxusní apartmány ve Slavonicích
reklama - Ubytování U Berušky
reklama - Spolek pro park v Maříži
reklama - Graselovy stezky
reklama - Stavební huť Slavonice, spol. s .r.o.